Reklamace

Snažíme se Vám nabízet kvalitní výrobky. Pokud se přesto stane, že výrobek přestane fungovat, zajistíme vám rychlou opravu v našem autorizovaném servisu. Provádíme záruční opravy značek CleanMate, iClebo, Raycop, SteamOne, Helpmation, Hobot.

Jak postupovat při reklamaci

Reklamovat zboží můžete jedním ze 2 způsobů

Reklamace poštou

Výrobek můžete poslat přímo do servisu, kde rádi vaši reklamaci vyřídíme.

1.

Výrobek do servisu zasílejte vyčištěný.

2.

Vyplňte Průvodní dopis
Kontaktní údaje, informace o výrobku, popis závady. Průvodní dopis vytiskněte a přibalte do balíku.

3.

Výrobek pečlivě zabalte, aby se nepoškodil při přepravě.
Přibalte vytištěný Průvodní dopis a doklad o koupi výrobku!

4.

Výrobek pošlete na adresu servisu:
BLAKAR trading s.r.o.
Azalková 1272
252 42 Horní Jirčany

Reklamace na prodejně

S reklamací výrobku vám rádi pomůžeme na prodejně. Pro vyřízení reklamace budete potřebovat doklad o koupi výrobku (fakturu).

1.

Před návštěvou servisu výrobek vyčistěte!

2.

Přineste, prosím, výrobek na adresu servisu s dokladem o koupi výrobku. Doporučujeme vyplnit Průvodní dopis.
Kontaktní údaje, informace o výrobku, popis závady.

3.

Adresu servisu:
BLAKAR trading s.r.o.
Azalková 1272
252 42 Horní Jirčany
Po-Pá od 8:00 do 16:30