Reklamace

Snažíme se Vám nabízet kvalitní výrobky. Pokud se přesto stane, že výrobek přestane fungovat, zajistíme vám rychlou opravu v našem autorizovaném servisu. Provádíme záruční opravy značek CleanMate, iClebo, Raycop, Neato, SteamOne, Helpmation, Hobot, Hayward.

Adresa servisu:

BLAKAR trading s.r.o.
Azalková 1272
Jesenice u Prahy
252 42 Horní Jirčany
(Po-Pá 8.00-16.30)

Servis:

Záruční i pozáruční servis
Tel.: (+420) 774 737 789
Tel.: (+420) 606 839 644
Email: servis@blakar.cz
(Po-Pá 8.00-16.30)

Jak postupovat při reklamaci

Reklamovat zboží můžete jedním ze 2 způsobů

Reklamace poštou

Výrobek můžete poslat přímo do servisu BLAKAR trading s.r.o., kde rádi vaši reklamaci vyřídíme.

  1. Výrobek do servisu zasílejte vyčištěný.
  2. Stačí vyplnit Průvodní dopis
    Kontaktní údaje, informace o výrobku, popis závady.
  3. Průvodní dopis vytisněte a přibalte do balíku.
  4. Výrobek pečlivě zabalte, aby se nepoškodil při přepravě.
    Přibalte vytištěný Průvodní dopis a doklad o koupi výrobku!
  5. Výrobek pošlete na adresu servisu:
    BLAKAR trading s.r.o.
    Azalková 1272
    252 42 Horní Jirčany

Reklamace na prodejně

S reklamací výrobku vám rádi pomůžeme na prodejně. Pro vyřízení reklamace budete potřebovat doklad o koupi výrobku (fakturu).

  1. Před návštěvou servisu výrobek vyčistěte.
  2. Přineste, prosím, výrobek na adresu servisu s dokladem o koupi výrobku.
    Na adrese servisu s vámi sepíšeme reklamaci.
  3. Adresu servisu:
    BLAKAR trading s.r.o.
    Azalková 1272
    252 42 Horní Jirčany
    (Po-Pá 8.00-16.30)

Aktuálně není možné provést reklamaci osobně na prodejně (servisu) z důvodu celostátní karantény. Pro reklamace využijte dopravce nebo Českou poštu. Děkujeme